A hand to hold

Då var första Micke träningen gjord och måste ändå säga att jag är nöjd över min lilla häst. Det var massor av hästar och folk överallt, inte den mest optimala situationen för henne, men trotts det så var hon inte överdrivet grinig, men känner inte riktigt att jag fick den plats eller de sprången jag hade velat ha eftersom alla bara red på utan så mycket hänsyn och Räk är inte riktigt den häst man rider in mitt i en grupp med, eftersom hon skulle kunna börja kicka. Men får väl försöka be och få mer plats nästa gång.
 
Bortsett från det så kändes hon fin på hinder, nu var det dock så pass lågt att man fick inte så mycket känsla men men så är det ibland. Fick iallfall ganska bra feedback från Micke, att hon hoppar fantastiskt och att det är en riktig kvalitetshäst men som sagt att vi måste jobba med humöret för det är inte okej. 
 
Imorn ska vi ut och muppa runt i skogen på eftermiddagen för på morgonen väntas det jobb mellan 9-13 och sen fika men en gammal vän i stan.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback