Frozen in time

Hej jag lever, och jag vet att jag är sämst på att uppdatera meeeen, har ändå inget intressant att skriva om.
 
Allt jag gör är somsagt att jobba, rida Räkan, sova och försöka läsa lite Japanska. 
 
Dock så hade jag gära velat skjuta mig i huvudet efter träningen i onsdags då Räk var på sitt absolut mest vidriga humör och jag ville bara gräva ner mig under en sten och dö. Börjar bli sjukt less på att hon ska muppa sig så fort man ska sätta igång efter att ha fått vänta på sin tur. Så det vi i princip har tränat på hela veckan är galopparbete galopparbete och galopparbete men skritt pauser imellan och sen direkt fram igen i galopp och hon ska lyssna för skänkeln och gå fram! Jag har försökt att vara snäll och ha överseende för hennes muppigheter men nu har jag fått nog och det är dags att sätta hårt mot hårt och visa att det inte är okej. 
500 kg Räka VS 48 kg Johanna, det kommer krävas en hel del mer än viljestyrka men det ska gå!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback