I might be androgyny

Idag fick Räk en joggingtur bort mot stöcke pf och hon var väldigt spänd och fånig ibörjan, det var ungefär där någonstans jag insåg att vi har ju faktiskt inte ridit åt det här hållet ensamma förut, men sen efter halva turen började hon slappna av och vi gjorde lite öppnor efter vägen och hon skötte sig bra.
 
Kom in från stallet och såg att jag fått ett paket i brevlådan av min kära faster med något jag craveat väldigt länge!
Nämligen Jeffree Stars liquid lipstick i Androgyny, har ju Celebrity Skin och Unicorn Blood sen tidigare som jag äääälskar och detta är inget undantag, färgen är heelt magiskt fin!
 
Åkte in till stan för att möta upp syster och råkade gå in på Gloss för att jag skulle köpa en ny concealer och kom ut med en ny skuggpalett från The Balm! Men jag har spanat på den så länge att jag bara var tvungen!
 
Sen blev det tidig middag på Vezzo och nu är det matkoma och sängläge ett tag!
 
 
bild från google, men färgerna är såå fina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback