We hurry on

Räkan var en liten stjärna på gårdagens hoppträning och skötte sig huur bra som helst och var på topphumör. 
 
Idag har jag jobbat mellan 9 och 16 och fick glänsa lite extra då 2 leg kontrollanter kom in och utförde koll på ifall vi leggar vid köp av alkohol, tobak och apoteksvaror, jag klarade det med bravur och på min person beskrivning stod det att jag var uppskattningsvis 170 lång, haha att växa sådär 15 cm känns ju ganska bra! ;)
 
Annars har jag varit ute och promenerat Räk och hon är verkligen långsammare än en snigel, vi gick egentligen inge långt och de tog 45 minuter, oh well är ju bra för mig att röra på fläsket också.
 
Det är faktistk något jag borde göra, gå till gymmet, men nää istället hittar jag på en miljard ursäkter och äter godis istället , shame...
 
Denna make gjorde jag förövrigt i måndags, typ den enda dagen jag faktiskt orkat göra nått med mitt ansikte
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback