Into the night

Denna helg har varit riktigt skön och välbehövlig, har varit ganska slut i kroppen då det har varit mycket jobb på senaste tiden så lite vila har gjort gott!
Bestämde mig för att nu är det slut på att ha fult grå, brun, lila, grön aktigt hår, tro mig hade en jävla massa nyanser i den där tråk färgen, och göra något extremt igen! Sagt och gjort, är numera rödhårig igen!
Var ju flera år sen sist så kände att det var dags igen, sen att jag förstörde håret totalt när jag sen efter 2 månader bestämde mig för att gå tillbaka till blond är en annan sak..
 
Igår jobbade jag, Räk hade vilodag och vi hade lite folk över och kollade på Batman VS Superman vilket var en besvikelse tyvärr!
 
Idag, ledig, hunnit vara i stallet och trimmat Räk lite på hackamore, klippte hennes man och mockade lite i hagen.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback