Before they show up

Hade min första hoppträning i torsdags och till min glädje så visade Räk upp sig på absolut bästa sätt, hon var superfin och vi fick mycket beröm, ni ser, den är inte bara hemsk och vidrig ;)
 
Annars har jag jobbat nu 5 dagar i rad och det har gått bara bra, överlevde min första helg som plockledare och fick beröm för att jag hade klarat av de så bra, guldstjärna till mig!
Det är inte lika farligt som jag trodde det skulle va att kliva upp vid 4, och det är väldigt skönt att få sluta vid 11 och ha hela dan kvar trotts att man jobbat "hela dan" om ni förstår vad jag menar?
 
Idag fick Räk nya skor vilket gick superbra, fick beröm av hovis för att hon var så snäll också^^
Imorn har jag en ledig dag och sen väntar en tuff vecka med begravning på torsdag och sen bilar vi upp till umeå på fredag för att stanna över helgen!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback