Igår var alltså första officiella dagen på mitt nya jobb. Det kändes ganska surrealistiskt att kliva upp 03.45, har inte bestämt mig än ifall det är extemt sent eller extremt tidigt, det ligger nog någonstans mittemellan!
Hur som helst gick det jättebra, det är väldigt mycket att ta in nu i början, lära mig rutinerna, personalen och vad som förväntas av mig, men det kändes iallafall väldigt bra ^^
 
Efter jobbet for jag iväg till stallet, red Räk på åkern hon var dryg och springig men men.
Efter stallet mötte jag upp Daniel och provade ut en kostym åt honom inför begravningen och sen åkte vi till Ikea och spanade in lite möbler och spånade planer på lägenhetsrenoveringen!
Kan lova att jag däckade i sängen så fort jag kom hem igen!
 
Idag är jag ledig, har varit i stallet och hoppat Räk litegrann och hon var såå fin, avslutade på några 130 språng och hon gör det så löjligt enkelt.
På torsdag väntar vår första hoppträning här nere så vill inte att hon ska vara allt för vild ^^
 
 





Fina Räkan ❤

2016-09-07 » 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback