That's how it is

Så nu undrar självklart folk varför jag tagit mitt pick och pack och dragit till huvudstaden. Joo det råkade vara så att jag råkade träffa en fin människa som bor här nere, just hur vi träffades är en ganska rolig historia men den tänker jag inte bjuda på ;)
Anyway efter nästan 6 månader av distansförhållande så har jag till sist hamnat här.
Det hade varit hundra gånger enklare ifall han ville pallra sig till Norrland men Stockholmare flyttar man ju tydligen inte på så nu sitter jag här med häst och allt.
 
Räkan står i ett stall mellan Stockholm och Södertälje, vilket tar mig ungefär 20 minuter att köra dit med bil.
Är väldigt ovant att inte ha henne hemma då jag inte kan hålla koll på henne hela tiden, inte för att det behövs men ni vet hur man blir.
 
Annars så kommer jag att jobba, så tro inte att jag ska ligga på latsidan!
Har fått ett jobb som plockledare på kolonial i en ica kvantum butik i liljeholmen, kommer jobba mellan 5-11 på morgonen, japp klockan 5 på morgonen!
Hur jag ska lyckas ta mig upp vid 4 på morgonen utan att avlida är en fråga men nog ska det går iallfall!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback