hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar!!!!!!!

Becca sov ju hos mig igår och vi såg åp Idol finalen och jag tyckte verkligen att rätt person vann :D!!
Sen så såg vi Flashforward och sen så sooov vi :)
Mina snygga skor har ju kommit så de slog jag in i morse eftersom det ientligen är en julklapp :)

Sen for jag ut till Tingisi och skrittade först på banan ett tag och sen skrittade jag i skogen :)
Våran tur i skogen såg ut ungefär så här :P

Jag och Tingis rider in mot skogöppningen.
Tingis blir "rädd" för en is fläck och försöker vända hem. Jag driver bestämt på och sen ger hon sig.
Vi kommer fram till sjön. Tingis blir "rädd" för 2 gubbar som pimplar på isen och vägrar gå frammåt.
Jag säger åt hemme och vi fortsätter. Hon är snäll ett tag och går ganska fint och sen när vi ska vända så tycker hon att vi ska leka skritt tävling om vem som kan skritta snabbast hem. Jag blir sur och säger ifrån. Tingis blir också sur och kör upp mulen i vädret. jag sitter kvar och fortsätter hålla imot och till sist kan vi röra på oss men då vill Tingis fortsätta att gå i sitt tempo och sen börjar vi om igen. Etfer att upprepa samma övning 5 gånger blir hon tillsist världens snällaste Tingis och gör precis som jag vill :)

haha, jag fattar inte hur hon orkar tjafsa varenda gång vi ska rida ut :P hon vet ju att jag ändå vinner i slut ändan :P haha men hon är ju söt iallfall och det är ju tur :)






hennes bråkmule -.- det är bra att du inte ger dig, haha var tyff mot henne! xD <33

2009-12-12 » 18:58:58

hur gör du när du lugnar ner tingis på hem vägen?

2009-12-12 » 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback