-

Godmorgon allihoopaa :) som vanligt är jag ju rättså morgon pigg och idag vaknade jag halv 8 :) Idag ska jag rida ut med Maja och Roffe så klockan 12 ska vi ta in dem :) Det blir att rida över vägen som vanligt eftersom man fortfarande inte kan rida förbi sjön.. Men nu har ju Tingis blivit snäll igen så det känns lungt :)
Ska väll mäst bara ta det lugnt eftersom det är hoppträning imorn :)
Hoppas vi får rida bana nu för det var ett tag sen sist :) Får se hur många det är som ska komma till träningen eftersom det var det där med idrottslyftet :) Men den ända jag vet ska komma är jag själv iallafall ^^,

aja, nu börjar magen säga ifrån att det är dags för frukost puss vi sees<3

p.s nej det gick inte bra att hålla händerna borta från chipsen... jag åt en halv påse :P d.s

 hihiiihi ^^,





» Elin

Ja det söög :(

Alltså jag har beslutsångest! Hoppträningen var tydligen på lördagen... den var med både Johanna och frida!

2010-04-10 » 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback