Banan muffins<3

Jusst nu håller mamma på att baka banan muffins ^^,  Märkte att vi inte hade något socker hemma men mamma hittade sötningsmedel istället så man får väll hoppas att der blir bra ändåå ^^,
Har också hittat ett recpet på en sorts kladdkaka med jordnötter som jag ska göra till valborg.^^,

Har också anmält mig till klubbisen på hippo som är innan den "riktiga" tävlingen :) Ska hoppa en L:b precis som jag ska hoppa som tävlingshöjd :)
Och ifall hon tjurar ihop spelar inte höjden någon roll eftersom hon kan lika bra tjura ihop på en 30 hinder :P Ända skillnaden är väll att det är enklare att få henne över ett 30 hinder :P
Men det har gått så sjukt bra på träningarna idag att vi får hoppas på det bästa!! :D<3 Vad det bästa är vet jag inte än men det får man ju se :) Hoppas på en placering iallafall men det är bara massa jättebra med så jag har ingen chans ^^, men man får ju göra sitt bästa!! Det ska man alltid göra ^^,

Jusst nu sitter jag här i min rosa mukisdräkt och tittar på Tv :)Inte för att det är något bra på tv men vad ska man annars göra?

Maja ska ta Tingis idag eftersom jag inte känner mig någe pigg. De ska typ rida barbacka på banan med hacket :) Det blir säkert braa. :)

Nu ska jag gåå, de dära bananmuffinsarna luktar otroooooooooooligt gott ^^,

 bild från google :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback