Blev en snabbis idag i stallet :)

Tack så mycket för svaarten :D Ni är så duktiga på att ge mig svaar ^^, Hihi, det här är kanske en otroligt kortkad fråga men får jag rida dressyr tävling i en hopp/allround sadel? Hihi, för jag försöka kolla det i TR och det stod typ att man skulle ha en engelsk sadel och då var det en bild på en dressyr sadel? hihihihi känner mig väldigt smaart ^^,

Idag fick iallafall lilla sötponnyn vila :) så jag mockade och fixade hö och bortstade och pussade på ponnyn ^^, Sen så tog jag med mig min kamera till stallet så jag har fotat lite grann ^^, orkade inte redigera bilderna bara så ni veet ^^,















































Vilken bild tycker du var finast? ^^,





» -

Ah det får du! ;)

2010-04-09 » 14:39:57

Fin och vårig designutlottning! Var med! :) Ännu är det inte många deltagare.

http://xoxonicole.com/2010/april/designutlottning-gron-var.html

2010-04-09 » 15:03:51

Alla :D

Vilket stall står tingeling i? :D

2010-04-09 » 15:06:38

ååh alla var så fina! Vad duktigt du är!! :) Blir helt tårögd av att se bilder på henne, hon har blivit jättefin!! :)



Du får tävla i hoppsadel! :)

2010-04-09 » 20:34:05
» Saga

Alla :)

2010-04-10 » 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback