hahaha sött :P

Hahahah, hittade en gammal bild på mig när jag var brunett :P haha känns så grymt konstigt att jag har varit det :O

 Hahahahahahahaah, kan inte sluta skratta usch så man såg ut!! :O

Haha, bilden är över 1 år gammal med det är gaalet vad man har förändrats :P kolla bara på det här:

När jag började blogga:



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAHA, Vet inte om jag ska skratta eller gråta!! :O

Ungefär nu:



Äre liiiiiite skillnad kanske? :P
¨
Asså guud man kan ju knappt tro att det är samma person :P





» Elin

jaha haha! Men enligt en annan Johanna, så är jag för gammal...:(

2010-04-10 » 23:21:05

men för ett år sen så hade du ju inget smink och det har du nu(A),

så om du skulle jämföra med en bild där du inte hade smink och den gammla så tror jag inte att det kulle bli så stor skillnad;)!

2010-04-15 » 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback