Hemma från stalleeeet :D

Stallet i solen var LOVELY!!<3 Det var så enormt härligt och såklart hängde Solisarna med<3 Kommer typ aldrig kunna ta ett steg utn de nu för jag är käär i de ^^, Gick en lite promenad med Tingis i skogen men hon klev bara på mina förtter hela tiden så då orkade jag inte gå mer. Tingis tyckte det var ganska kul att äta granris och blåbärs ris som har kommit fram nu när snön tinat bort :) Sedan fick hon gå ut i hagen en stund utan täcke och det tyckte hon var riktigt härligt för hon la sig ner och rullade direkt :P Sen hade ju jag och mamma insläpp så det var bara att ta in alla hästarna sen när vi var klar :)

Snart vankas det grillat till middag och I can't waint!<3

BTW så är jag med i en tävling i bikboks butik :P För när jag och Manda var inne på bikbok idag så berättade de att man kunde vara med och tävla med sin outfit i deras butik och att man kunde vinna riktigt fina priser :) Man skulle hitta en outfit från deras butik och sedan skulle det ta en bild på den och sedan så ska väll någon bestämma vem som hade bäst outfit och den vinner ett pris :)

Jag satte på mig en liten söt axelbandslös klänning som var blå med små små vit prickar på. Ett knippe armband och hade på mig mina ringar och sen lånade jag ett par vita solbrillor av Manda som jag satte på huvudet :) Blev en riktigt söt och sommrig outfit :) Man får väll hoppas att man vinner då :P haha, inte för att jag tror jag har någon chans men men ^^, Det var ju bara kul att vara med :)

Näe, nu ska jag draa vi hörs senare ikväll ;*<3

 Lovee themm<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback