Maaandaaa :)

Nu har vi vaknat och städat upp från mitt golv i mitt rum och ätit brända mackor till frukost :P

Haha, Manda måste vara världens tröttaste person just nu haha men jag gillar henne ändååå :P

Hahaha, vi hade inget att göra igår så vi satt och skrev en packningslista till stockholm :P Man kan ju säga att listan inte blev lite stor haha :P
antagligen lär jag komma på ännu fler aker jag ska ta med mig och jag kan ju upplysa om att jag ska ta med 5 par skor :P haha, ett par tygskor, converse, gladiatorsandaler, klackisar och tofflisar :P tycker inte man ska klaga här inte!!

Aja, nu ska jag och Maaaandaaa gå och göra någonting som jag inte vet än men pussvihöörs<3

 Hihi, gillar mina ringar^^,





När ska du till stockholm? :)

2010-04-07 » 11:49:22

föresten!

Jaa hon är lite töntig när det gäller dressyrstaketen haha ! Men inte så jättefarligt, var bara med i hörnen för det är där det är värst! xD

2010-04-07 » 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback