R.I.P Sprit skåps glas

Skolan var dryyg idag!!

For ut till Tingis direkt efter skolan och sedan pratade jag med Becca ganska länge och sen kom hon ut till stallet med mig. Red en liten stund i skogen och sen så släppte jag henne på banan för att träna frihets dressyr. Haha, man kan ju säga att det inte gick spec bra. Hon bara sprang runt och gjorde massa luft språng och la sig ner och rullade sig och sen så kom hon till mig när jag ville det och sen när jag ville att hon skulle följa efter mig så sprang hon iväg igen -.- Suck!! Hon brukar ju vara jätteduktig på det men inte idag -.-

Sen så for jag hem och när jag kom hem så låg det glassplitter överallt i vardagsrummet. Det var nämligen så i vårat spritskåp hade en glashylla låssnat och alla glas rammlat ut och gått sönder. Alla glas förutom 4 av typ 20 glas -.-

Haha, Pappa ringde till mamma och sa så här " Det här hänt en liten olycka i vårat spritskåp"
Mamma, trodde såklart att jag hade varit där och haft lite roligt :P hahaha så mycket litar mamma på mig alltså :P
Nej nej I'm a good girl ^^,

Var ju bara tvuungen att fota allt glassplitter :P











Haha, jaa lyckad daag altsåå :P Nu ska jag fortsätta se på Biggest Loser och lyssna på musiiik pusshejj<3






Frihetsdressyr är fett kul, iallafall när hästen är koncenrerad, och dessa ston är ju som dem är ;D Och Tingelingan känner jag ju haha hon och jag var aldrig riktigt bra kompisar, då jag var hästskötare på tävlingarna bet hon mig bara i benen ;-D<3

2010-04-28 » 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback