skog.

Red i skogen ifag och hon var fiin. Men sen på vägen hem så kom det en bil och hon blev ganska stressad men det gick bra :) Red mycket trav och övade på att hon skulle vara lugn när vi skrittade hem och det ville hon inte. Fick säga åt henne rejält ett par gånger och hon gjorde små missnöjda bockar :P haha sött.
Förlåt för superdålig uppdatering men imorn ska jag uppdatera mycket jag lovar!! <3
Just nu sitter jag och kollar på Top Models 13 :)

Näe, nu ska jag gåå hoppas ni förlåter mig för dålig uppdatering pusshejj<3

 På torsdag blire att hoppa Ess igen. Ska jobba mer på att hoppa en bana ska hoppa låga hinder :) Älskar faktiskt den bilden för hennes hoppteknik är GRYYM på den bilden!!<3





alltså jag har någon förkärlek till shettisar <3 SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SÖÖT HON ÄR!!!! :D älskar bilden :D

2010-04-19 » 20:50:52
» Elin

alltså jag måste bara se er tävla!;D

2010-04-19 » 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback