Snabb i stallet

Tycker jag var riktigt snabb faktiskt. Var i stallet klockan 5 och var lar halv 7 och då hade jag också hunnit rida :D Är riktigt stolt över mig själv :) Fast iförsig så skrittade jag bara runt barbacka på banan ett tag med hacket :) Är faktiskt så grymt stooolt över att jag kan hoppa upp på henne utan pall!! :D Tycker jag är riktigt duktig :D Inte för att det kanske ser så snyggt ut när jag ligger på mage tvärs över henne och försöker kravla mig upp, haha men det gåår iallafall :)

Imorn blire vila för lilla T ( Tingis ) och sen ska jag rida Lilla Ess i stället :) Ska hoppa bana med henne igen på tävlingshöjden tror jag :P haha blir ju 50 då :P guud så gulligt!! Haha, om hon kan hoppa 65 stillastående så kan hon lätt hoppa 50 stillastående :P

Sitter här och har torsdag i huvudet :P Vet inte varför bara men jag var helt övertygad om att det var onsdag när jag kom hem från stallet för jag tänkte att nu äntligen missar jag inte Vampire Diares på TV:P Haha, men det är ju imorn och jag kommer antagligen glömma bort det så jag får väll se det på datorn som vanligt ^^,

Nääe nu ska jag gåå hejdåå<3

Fortsätt komentera ifall ni vill ha en frågestund eller inte^^,

 65:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback