Soon

Vampire Diares igår var LOVELYYY!!<3 Kommer typ se det igen på tv 6 play:P haha :P

Idag så börjar ju jag 20 i 9 så jag kan blogga ett liitet tag iaf :)
Idag så ska det komma någon elev från Hedlunda skolan och hälsa på. Den ska typ börja i våran klass. Vi hade många diskutioner igår om det i klassen och vi tror att det kommer vara en tjej. Det får man väll hoppas eftersom vi har väldigt många killar i klassen. Haha, hon (jag säger hon nu) kommer vara med på våran svenska lektion :P HAHAHA, stackars henne hon kommer att fly där ifrån så fort som möjligt. Alltid på svenskalektionerna på fredagar så uppför vi oss inte precis exemplariskt om jag säger så :P
Sen så ska vi gå igenom matteprovet vi skrev igår. Det ska bli intressant för provet var verkligen supersvårt!! Är faktiskt riktigt nöjd om jag fårt ett G för det var verkligen svårt! Massa saker man skulle kunna rita upp o.s.v.
Slutar förhoppningsvis halv 2 idag :)

Sen efterskolan hade jag ju såklart tänkt fara ut till Tingis direkt och rida igenom henne på banan. Men det går ju inte om jag inte är raketsnabb och är klar på 2 timmar -.- Märkte nämligen igår att jag ska ta Gardasil sprutan klockan 15.30!! :S Ussschhhh jag hatar verkligen sprutor!! Jag vet att mamma har sagt att jag ska ta den på fredagen i typ 2 veckors tid men inte tusan kommer jag ihåg det! :(

Aja, har verkligen inte tid att bli sjuk ifall jag kommer bli det av sprutan. Även om jag blir sjuk kommer jag ändå vara med på alla tävlingar som kommer nu.
Näe, nu måste jag gåå uppdaterar när jag kommer hem från skolan :) pusshejj<3

 Let´s go riktigt serriös!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback