Staaan ^^,

Nu har jag nästan precis kommit hem från en dag på stan :D<3

Hihi var ganska så spontan idag trots att jag bara köpt 3 saker ^^,

Har köpt en axelrems väska med nitar och så gladiator sandaler med nitar och en silvrig dödskalle ring  ^^,
Sen hade tydligen mamma och maja varit på mariehem oc handlat så av mamma fick jag svarta tygskor och ett par vita ridhandskar till dressyren :)

Här kommer bilder på sakerna :)

 börjar med en ful liten ego bild :P

 

Vita ridhandskar från Horze 19 kr



Dödskalle ring från Glitter 44.90 kr (den andra ringen hittade jag i min väska så jag har ingenaning om vars den kommer ifrån ^^, )



Axelrems väska med nitar Kapphal 129 kr ( Nitarna är silvriga ser bara svarta ut på bilden )



Tygskor från Skohuset 59 kr



Gladiatorsandaler från Kapphal 179 kr (Nitarna är silvriga ser bara svarta ut på bilden)

Det var alltså vad jag har inhandlat//fått idag :D Är sååå nöjd!!<3 Typ första gången jag kommer hem från stan utan ett klädesplagg :O Jag hittade ett SUPERSNYGGT linne på Gina men jag intalade mig själv att jag inte behövde det :( snyft...

Om ca 1h ska Alex komma och hämta upp mig :) Ska ju rida lilla Esset idag :) Sen ikväll så ska Manda komma hit för hon ska sova hos mig!! :D pusshejdåå<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback