superduper sämst underlag!!

Frilufs dagen SÖÖÖÖÖÖÖÖÖG verkligen!! :O Det enda jag gjorde var att sitta i en sorts grill kojja och gnälla om att jag ville hem, att jag frös om tårna, att jag tyckte det här sög och att jag var hungrig :S
Haha, efter ett tag sa Patrik i min klass att han absoult inte skulle klara av att vara med mig i mer än en timme för då skulle han ta självmord :P hahaaha, förstår inte alls vad han menar :P

Sen så skulle Alex komma och rädda mig ur den hemska backen :P haha sen så gick det ju jättebra att beskriva vars jag var :P haha men på något sätt lyckades hon hämta upp mig :) Sen blev det stallet.

Underlaget var verkligen det abslout SÄMSTA underlaget som har varit någonsin!! Det var som att rida i ett skoterspår att det höll och sen sjönk man igenom och sen så höll det ett tag och bland så släppte det nästan helt :S Skulle ju ha hopptränat Esset men vi hoppade verkligen inte mycket eftersom underlaget var så dåligt.
Om underlaget är bättre på lördag så ska jag rida henne då också. Men då blir det mer bomarbete och lydnads övningar :)

Eftersom det är Torsdag fick Tingis vila, men hon for runt som ett yr-väder i hagen så hon har nog fått bra m,ed mortion idag -.-

Imorn ska hon skos och sen ska jag se om det går att rida lite på banan... hoppas det fryser på nu under natten... nu ska jag fortsätta äta min middagg:) vi hööörs<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback