All in your mind

Sååå nu har mina X-mas presents vandrat hem tillsammans min kamera så nu kommer lite bilder på mina klappar :)


Ridstövlar i äkta läder ( Finare i verkligheten!!! )


Väska


4 böcker


Present kort på Gina Tricot och Wilma båda på 300 spänn


Ridsockar , Grimskaft och "bling bling" grimma


Träns me Tyglar ( snyggare i IRL!! )



Tävlingstäcke med mitt namn broderat


Hårtork


Bad grejs^^,




Mascara


Peeeengaaar^^, fick egentligen 2000 men de andra lapparna ligger i tryckt förvar och jag orkade  inte hämta de(A)

Fick en mjukis kläder också men eftersom jag har på mig de orkade jag inte ta av mig de och fota^^,

När jag ändå är igång med lite bilder kan jag ju bjussa på lite ego pics och andra bilder ;)






en gång var man liten ;)







Näe nu måste jag städa seeyaah<3








kan du inte börja med att lägga ut dagens outfit eller liknande? :)



älskar din blogg!

2010-12-25 » 14:35:21

sugen på en ny design snart? :) känns inte så vintrig den du har nu.

2010-12-25 » 15:40:19
» emma

fin blogg :)

2010-12-25 » 22:04:16

sv: nu på jullovet har jag extra mycket tid. :) du får skicka ett mejl! ;)<3

2010-12-25 » 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback