I look in to your eyes to see what I'v done

Godjul på er så här i efterhand hoppas ni hade en bra dag igår det hade iallafall fast den kunde ju ha varit bättre men ändå..
Blev att fara ut till Tingis på dagen igår skynda mig lite grann så man skulle hinna komma hem och göra sig i ordning inföör kvällen hos mormor och morfar:)

Sen till vad jag fick i julklapp så fick jag ändå ganska mycke!:) Jag ska lägga upp bilder på de jag fick så då skriver jag också vad de är^^, Hoppas ni också fick bra julklappar!:D


Idag sååå blire bara åå chilla hela dagen eftersom Maja har Tingis idag men jag lär nog komma på något att göra ändå:)

näe nu ska jag snart förflytta mig ner till soffan harebääst puussshejj<3



R.I.P Farfar 24/12 2010<3

April Divine - Faced Down





VA Vad hände med din farfar :O :(

2010-12-25 » 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback