If you gave me the power to turn back time

Jag borde nog ha stannat på stan ett tag till för att vara hemma suger. Jag har snackat i mobil med Gabbis ett tag och smsat med lite friends och varit ute med hunden och tyckt synd om mig själv för att jag är så lat och orkar inte göra något vettigt..eller joo jag har pluggat tyska..Usch!
Kan ju säga att jag verkligen behöver ett jullov och jag behöver det nu! 2 ½ vecka av att göra ingenting förutom att vara i stallet och försöka träffa vänner och bara ha kul! Sen hoppas jag att mina föräldrar kan släppa ut mig på nyår för jag vägrar sitta hemma!

Har ju börjar klura på lite nyårs löften också men kommer inte på några bra^^, Förutom att börja träna och sluta äta godis ^^,

haha a juste vad fick jag egentligen av Manda i juklapp:P Hon bjussade på lite roliga underkläder haha kommer iallfall bara använda en av de delarna :P

Nee nu ska jag göra någon nytta vi höörs<3


serious facee Xd

Sonic Syndicate - Freelancer






kan du inte lägga ut dem? :)

2010-12-08 » 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback