Let me go

Guuuuuuuuuud vad mycke folk de va på stan idag alltså! Var ju mänikor överallt och köerna til provrum och kassor var oändliga så det blev inte mycke shopping alls! Dels för att jag inte orkade stå i kö till något provrum eller nån kassa men sen hittade jag inget jag var sugen på heller.. Blev iallfall att köpa en kajal, ansiktskräm, ett par örhängen och så köpte jag faktiskt lösögonfransar!!:P Har ju gått runt och funderat på att köpa de i typ 2 månader och nu blev jag faktiskt sugen på att pröva så jag ska nog ha de på nyår faktiskt:)
Orkar inte lägga upp bilder på det jag köpte idag så ni får väll se de någon annan gång^^,
Sen är jag sur för jag hittade ett par SUPERDUPERHYPERSNYGGA skor på Dinsko och sen när jag prövar de så ser det ut som om jag har världens största fötter!:O Asså det såg helt stört ut som om mina fötter var jättelånga!:O Då blev jag sur! Inte blev jag gladare heller för att de passade perfekt på Manda och hon köpte de! :( Sen gick jag runt och surade hela dagen och jag är fortfarande sur över de^^, Sen så såg jag ett par supersnygga skor på DNA men de kostade 1299 och jag lägger inte ut så mycke pengar på skor jag egentligen inte behöver^^,

Just nu så spelas April Divines Lullaby på spotify och den låten är verkligen heeelt underbar! Har lyssnat på den 4 ggr i rad nu ochh snart börjar den för 5 gången heeeelt underbar!<3

Nu bjussar jag på låten så hörs vi sen pusshejj<3

April Divine – Lullaby








haha jag låter som världens bitch som köpte skorna du ville ha! men kom ihåg att det var du som övertalade mig att köpa dom;)

2010-12-28 » 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback