Look in my eyes

Uppdateringen på topp här eller...

Iallfall så har det inte hänt spec mycket i mitt lilla liv och allt rullar på som det brukar den sista veckan i skolan för på tisdag för vi ÄNTLIGEN jullov och vi får också vårat betyg då vilket blir lite läskigt^^, Men fick iallfall veta mitt betyg i NO idag och det landar på ett VG vilket känns väldigt bra!:D
Iallfall så fick vi sluta tidigare idag så jag ska försöka catcha upp med holmsunds bussen på maxi klockan 13.25 och sen blir det nog lite trimming på banan eller lite travjobb i skogen beror lite på hur mörkt det hinner bli:)

Iallfall så är det ju julklappshoppning på söndag och jag kommer att byta ner mig från 90 till 70 eftersom hon inte riktigt är i tävlingskondition och då kan jag lika bra hoppa lågt även om höjden inte spelar någon större roll för henne :)

Sen så har jag ju färgat håret igen för det har jag nog inte berättat men det är i stort sett samma färg som förut bara att den är mörkare för att det är nyfärgat men man hade ju fått en ganska ordentlig utväxt så det kändes skönt att säga hejdå till den:)

aja, nu ska jag kolla runt lite grann innan jag ska fara ha det bäst pusshejj<3



30 seconds to mars  - The kill







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback