The game is on

Her Bright Skies - Little Miss Obvious

Blev inge bloggande för att jag orkade verkligen inte, + att jag var så jävla sur^^,
Idag så hade iallfall Maja Tingis och jag for på stan ett tag med Becca.
Först blev det lite shopping på kicks och sen blev det en sen lunch på subway nere vid tågstationen och sen skulle Becca sola lite så då satt jag där inne och väntade, jag har ju somsagt lärt mig att jag aldrig mer ska sola för jag såg ut som en tomat i ansiktet sist haha, sen gick vi in på glitter där jag hittade massa snyggt men var tvungen att hejda mig litegrann^^,

shoppingen idag blev alltsåå

 

Schwarzkopf hårfärg - Kicks - 100kr (bild från google)


Örhängen - Glitter - 129kr



Örhängen - Glitter - 99kr



Mascara - Kicks - 145 kr

Sen så köpte jag en liten julklapp åt Manda men jag kan inte skriva vad för hon läser ju min blogg iblan^d, men jag hoppas hon gillaren^^, funderar på att köpa en sak till också bara för att men då överskrider jag våran budget men det gör inte så mycket^^,<3

aja, nu ska jag ut med hunden och sen blire idol och nu hejjar vi verkligen på Jay!!:D<3



Seee, iv got the earrings^^.<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback