The power to turn back time

Igår vare ju julkappshoppning och jag är rätt nöjd faktiskt:) Efter mycket om, men och kanske beslutade jag mig för att  hoppa båda klasserna.

Det var 30 startande i 70 och jag var start nr 29 :P Iallfall så var Tingis riktigt fin och hon var pigg och frammåt och samtidigt lydig och kunde lyssna både fram och tillbaka och det kändes baraa bra!!:D
I omhoppningen så satsade jag ganska mycket och vi kom 3a :) Blev alltså en gul liten rosett till oss^^,

Sen så var hon ganska trött i 90 så det blev lite springit och hon tog i ganska mycket över hinderna och sen fick vi stopp på 2an för jag tappade tryck genom svängen men resten av banan gick bra och jag är ändå nöjd :) Hon kämpade på bra och tjurade inte ihop efter stopp som hon kan göra utan vi kunde bara fortsätta.

Har filmer som jag ska ladda in när jag får tid:)

Resten av dagen spenderades halvsovande i soffan med en plingande mobil och 3 kuddar och 2 filtar ganska myysigt^^,

Idag så slutade vi 12 för vi hade ingen HK men eftersom vi inte har HK på våran skola utan på Sjöfru och några på Ålidhem fick de Ålidhemarna bege sig ut i sövädret för de skulle ha HK hhaha ganska kul att retas med de^^,

Har ju insläpp ikväll så ska nog åka ut till stallet runt 4 och dåå blire en tur i skogen med den lilla röda och då får vi väll se hur mycket ridvägarna har söat igen för snön har verkligen vräkt ner i typ 4 dagar :S

Men nu blire bloggkoll  seeyaah!<3





Sonic Syndicate - Freelancer






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback