Break

Fick sluta tidigare för pappa för annars kommer jag aldrig hinna rida och  göra iordning alla grejjer inför imorn för  klockan 6 ska vi vara på hippo och bygga bana inför tävlingarna i helgen :)

Blir att känna igenom henne i alla gångarter på åkern och kontrollera att start-stopp-broms-gas fungerar :)
Sen putsa grejjer och packa in allt i tävlingsskåpet:)

Blir ju att tävla L:c L:b imorn och L:b på lördag :)

nää nu måste jag fara men glöm inte fråga till frågstunden om det blir för få frågor blir den inställd:)









hej! jag har inte ridit så länge, har nyss börjat med typ skänkelvikningar och sånt, :) jag undrar om du vet hur hästen ska vara ställd i en skänkelvikning? min ridlärare säger att den ska vara ställd i motsatt håll, om man rider skänkelvikning till höger ska den vara ställd åt vänster sas... men vissa man ser har hästen ställd åt samma håll :O blir ju förvirrad :]

så min fråga är: vilket håll ska hästen vara ställd i en skänkelvikning?

kram :)

2010-07-11 » 00:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback