Jag lever!

Heej, jag är inte död jag lovar jag lever fortfarande ^^, Köpte ju twilight bok nr 4 igår för jag for ner på strömpilen för jag kunde inte hålla mig och nu har jag läst halva dagen igår och sedan har jag läst nästan oavbrutet sen klockan kvart över 4 och nu är klockan kvart över 9 ^^,

Usch vilken nörd jag är :P

Men boken är ju bara sååå underbar!! Man blir VERKLIGEN fast!!

Har ju jobbat idag också och idag har jag lärt mig att se vars man går för om kan inte gör det kan man gå in i en av vagnarna man lägger varor på innan man packar upp de, och slå huvudet i en av facken så man får en stor bula i pannan...

Maja har ju tagit Tingis idag och sen har hovslagaren varit där och skott om henne viket passar perfekt eftersom hennes skor var väligt slitna.

Har ju börjat trava henne nu sen i onsdags så det ska vi fortsätta med eftersom hon ska igång som vanligt igen:)

Sen så har pappa börjat fundera på en briljant ide!!

Att istället för att skaffa en moppe åt mig så skaffar vi en A-traktor eller en EPA traktor!! :D
Fatta så coolt! En EPA/ A-traktor ser nästan ut som en vanlig bil men mer lik en pickup och man kan med dispans få köra den när man är 15!! :D

Då kommer jag ju kunna köra som bil helt själv!! :D Jag kan ju t.om köra på vintern så jag slipper åka buss och jag skulle kunna köra in Tingis själv till hippo inte för att jag får det men jag skulle kunna :D

Den perfekta lösningen helt enkelt!!
Jag hoppas att vi kan köpa en sån ^^, skulle vara sååååååå coolt!! :D och kul och bra!!

hihi men nu ska jag gåå pusshejj<3

EPA traktor ^^, Visst ären lik en pickup?









dom är mkt dyrare än moppe dock... ;) :)

2010-07-22 » 22:15:00

ahh visst är den bra? :O

hur långt har du kommit? :)

Har bara 2 kapitel kvar nu ^^ Men kommer läsa minst två gånger till sen :]

2010-07-22 » 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback