Jobba=jobbigt!!

Usch är verkligen heeeeeeeelt slut!!

Typ sista timmen var jag så less att jag kände om någon tvingade mig att packa upp en låda till med quinoa hade jag typ gått och dött!!

men nu är jag iaf hemma och har legat och varit död i mamma och pappas säng typ i en halvtimma och sen så när jag kom upp på mitt rum hade alla mina rosetter ramlat ner från planschen de satt på så nu har jag äntligen ( okej pappa ) fixat en tråd som jag kan hänga upp rosetterna på så nu ser det ut såhär på ena min vägg :



De vita rosetterna typ ridläger rosetterna hänger kvar på en plansch :)

väntar nu på lite bilder från stöcke från Julia Lindqvist :)

aja, nu ska jag gåå vi höörs snaart :D



haha faailad flikkkaa :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback