Middag på TC

For iväg med mamma och pappa på stan och åt middag på TC :) Var riktigt mysigt och maten var suuupergood!!
Blev en jättehamburgare med jättepommesfrites och en stoor cola ^^,
MUMS!! Man blev ju riktigt proppmätt efteråt kan jag ju luugnt säga men ändå lyckades det slinka ner ett fat jordgubbar i balsamvinäger med någon god typ vanlij sås typ mascopone sås eller vad det nu hette och herregud och alla änglar hahaha vad supergott det var!! Var typ de godaste jag ätit på länge!!

Nu är jag hemma igen och sitter med ett glas bubbelvatten från våran soda streamer som jag sedan smaksatt med någon sorts päron grej så det smakar päronsoda riktigt gott speciellt när glaset är fyllt av fryst mango<3

näe, nu ska jag gåå vi höörs<3



En till bild från idag:) har huuuuuuur mycket bilder som helst så det kommer väll lite i omgångar:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback