Skäärpning Johanna!!

Jaa blev ju att rida L:B idag och är väldigt nöjd med henne men vad tusan gjorde jag på trippeln!! Svaret på den frågan är självklart ingenting och det var precis därför vi fick ett stopp:P

haha kände efter kombinationen ba" jah jag klarade det" och sen bara åkte jag med och sen kom jag på att "fan jag måste göra någonting!! Jag måste göra någonting NU... Näeeee jag hinner inte" haha usch vad jag är arg på mig själv för det där stoppet om jag bara hade ridit hade hon ju hoppat det galant.

Sen så fick jag upp farten bättre men rev sedan sista i grunden för jag fick för mycket fart :P

jaa är iallfall nöjd med henne men jag suger ju!!

Men trots att jag suger har jag bestämt för att jag kör imorn!!

L:A Derbyt och det är 16-17 hinder i OCH man ska hoppa ut på gräset och hoppa över höbalar!!:O

haha vi kommer dö men det är ju luugnt:P

Näe men jag ska gå in och göra mitt bästa och rida som FN och sen får vi se vad som händer :)

näe, nu måste jag gå men

ÖNSKA MIG LYCKA TILL IMORN!

Forstätt fråga på frågestunden är fortfarande för få frågor :)





om hästen är bäst i vänster varv och i vänster galopp, vilken sida är den stark i då? är det höger?

2010-07-10 » 15:55:43

Det kommer gååå skitbra !! Ska hålla alla tummar jag har (dvs 2 men aja..) du får inte dö nuu.. Du måste komma hit först ! :D

2010-07-10 » 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback