Tävling i stöcke L:b och laget

Jag har en superstjärna!!! :D<3

Lilla ponny var på mycket bättre humör idag och gick in på banan nästan utan protester :P

Det var ganska konstiga hinder med som låda, mur och bank :)
Var ju lite nervös eftersom jag aldrig hoppat bank med henne tidigare :)

Men eftersom jag har en superstjärna blev det en klockren grund omgång och sopade sedan banan med alla i omhoppningen och det blev en solklar vinst!! :D<3

hihi, nu blev jag lite skrytig där va? ^^, Det är min 7 start irad som jag får rosett med henne :D superponnyn!! :D

Blev sedan laget och vi fick ihop 2 lag men bara 3 i varje så vi fick inte räkna bort reslutatet :)
Hon gick en superfin 0:a men tyväär så fick de andra 2 4 fel och vi kom inte till omhoppning men det gör inte så mycket för mig :) är bara såååååå supernöjd med henne!! :D

Så nu blir det en hyfsat lugn vecka och sedan ladda om för hippo fredag och lördag :D

aja, nu ska vi kolla på filmen från idag ha det bra pusshejj:D<3

 :D:D:D:D:D:D:D:D<3





» julia

1. låda, mur & bank brukar vara med på det flesta tävlingar.

2. anthonia var cirka 1 hundradel efter dig så du sopade ju inte banan om jag säger så.... (det kallas tur)

3. vad hände med dig i lag klassen asså varför hoppade du int omh individuellt?

2010-07-04 » 20:45:39

hej, :)

om du är johanna persson som rider tingeling(?) så har jag inga bilder på dig ifrån helgen, tyvärr, men om de är ngn annan tävling så kan du höra med mig om jag ska dit så kan jag ta kort på dig :)

2010-07-04 » 22:33:21
» Saga

du har verkligen gjort Tingeling superfin! :) grattis! :D

2010-07-04 » 22:35:00

:')

2010-07-05 » 00:50:21

Grattis! :D

2010-07-05 » 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback