Update

Usch vad dålig jag är på att uppdatera men aja ^^,

Igår så var jag ju med Klara och vi drog ner till maxi ett tag och köpte jordgubbar och sen köpte vi en burk med Nutella och doppade i och MUMS kan jag ju bara säga om det!!<3
Sen hittade jag ju mina nya skor också på dinsko som jag skrev och de var ju på rean och ordenarie pris var 450 och nu kostade de 299 sååå ^^, Har kollat på de jättelänge och funderat på ifall jag ska köpa de men de har ju varit så dyra och de är ganska höga men såååååå snygga!! :D

Sen så for vi hem igen och åt middag med maja, pappa och hans 2 kompisar benny och erik.

hahaha,sen så ville gubbarna möta oss i kubb och de höll ju på att skryta sönder om hur mycke de skulle äga ut oss hahahahaha gissa vilka som vann?:P

haha vi vann överlägstet!!

haha det är vad man kallar Girl Powaaah!!




Idag så regnar... inte kul alls men men for ut till tingis vid 11 och sen red jag ut med Elin och Mio mot baggböle.
Det gick bara bra och Tingis var jättefin och glaad :)

har ganska nyss kommit hem och ätit lunch haha lunch typ klockan 4 men hade ju inte ätit något sedan 10 ^^,

näe nu skaa jag gåå pussvi höörrs<3


bild från igåår^^,<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback