Happy ^^,

Just nu är jag happy ^^, det är ganska härligt väder ute det är sol men det blåser lite och jag har en hyfsat bra hår och smink dag :P
haha, ibland kan man ju verkligen hur mycket man än anstränger sig ha hemskt hår och hemsk sminkdag ^^,

idag ska jag fara ut och skritta Tingis i typ en halvtimma 40 minuter och sen ska hon få beta bera och sen blir det lite rump massage för henne :P

Sen så börjar ju SURF tävlingarna idag som jag egentligen skulle vara med på med det sket sig ju men jag ska iallafall åka dit och fota och hejja på kompisarna :)

börjar kvart över 9 idag så jag har inte precis brottom nu om jag inte äter frukost i typ en timme :P

aja, och sen kan jag väll slutligen säga hej till alla nykomlingar på min statestik ^^, för statestiken fortsätter ticka uppåt :)

aja, nu ska jag kolla runt lite medans jag har tid ha det bääst puss hejj<3

 haha ser ju typ ut som om jag har vitt hår och grå utväxt :P haha jag har INTE vitt hår och jag har INTE grå utväxt :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback