Hemma från stockholm

Nu är jag hemma från stockholm och har varit hemme ett tag.

idag så gick vi runt på stan sista dagen och jag köpte ett linne, en BH, ett armband, och två nagellack :)

Sen fick vi sitta på bussterminalen i typ en timme och jag och Manda satt vid ett bord och jag la upp mina påsar på bordet och sen lutade jag huvudet på mina påsar och vips så somnade jag :P

Haha, jag somnade alltså sittandes på en stol med huvudet lutad mot mina påsar :P haha snacka om förvånad jag blev när jag vaknade :P Jag var verkligen heeelt övertygad om att jag inte sov men sen märkte jag att jag hade dreglat på  min hand ^^, så jag antar att jag somnade ändå (a)

Och sen somnade jag på planet hem också ^^,

haha ,jag är såå galet trött!!
ligger nu i soffan och ser på vänner! Det är verkligen världens bästa serie!!

aja, imorn lägger jag in alla bilder från stockholm och bilder på shoppingen :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback