SOMMARLOV!!

Nu har jag sommarlov!! I hela 2½ månad!! :D Är det inte underbart!! :D

fick sluta runt halv 12 så jag har hunnit gå ut med hunden och packat klart inför imorn:) har nu med mig alla kläder jag behöver + skorna + accessoarerna + hårgrejjer och sminkborttagningsmedel och hudkrämer, kamera, väskor m.m :D

Det sista som åker ner imorn är ju sminket, tandbortsen och tandrkrämen. och hårttorken såklart!! :D

Det känns bara så jävla underbart att få komma bort från tråkiga lilla umeå ett tag och få åka till en riktig storstad!!

Näe, nu måste jag ta ut tvätten ur tvättmaskinen och sen så om ca 1 timme bär det iväg ner till stan för att ta ut pengar och köpa salt åt Tingis :) sen så blire såklart lunch/middag på subway ^^,

aja, vi hörs ikväll pusshejj<3

 typ sådär full är min väska ^^,





Hur länge ska du vara borta? :)

2010-06-10 » 16:47:07
» janni

Hejsan =) jag är hanna och gabbis kompis, har hört av hanna att du gjort hennes design och den var GRYMT fin. Har lite problem med min.. lust att fixa en fin åt mig? Kram!! =)

2010-06-10 » 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback