trååkigt...

Maja rider Tingis hemma på banan så det här har varit en helt vanlig supertråkig hemma dag.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting!! :O Asså jag fattar inte vad jag gjorde innan jag skaffade Tingis?
Mitt liv måste ju verkligen ha varit det tråkigaste som finns!! :O

Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat idag så är det för att jag har spelat Chicken Invaders 3 :P hahaha, asså det är faktiskt ett grymt roligt spel :P hahaha man är en litet rymdfarkost som ska försöka rädda universum från onda kycklingar :P hahahahaha ni måste tycka jag är lite dum i huvudet haha men det är jag inte :P men nu ska jag fortsätta spela för jag är på sista banan :P sees<3





» Saga

Du rider du Esset ute i skogen någon gång? :)

2010-03-30 » 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback