Give me a chance

Efter en fullspäckad dag med massa spring hit och dit så sitter jag äntligen i nya huset och dricker iskall cola^^,
Är nu rättnöjd med mitt rum men när allt är upppackat och inte står i kartonger blir det nog bättre!

Imorn flyttar vi hit hästarna så det kommer bli super, allt är såå himla fint!

Jag hoppas bara att jag kommer trivas här, det får jag helt enkelt lov att göra för nu finns det ingen återvändo!

Så allt jag kan säga just nu är väll välkommen hem?

Tänkte iallfall försöka mig på att fota imorn när det är ljust och när jag kan hitta min kamera laddare, den är nog någonstans långt ner i någon kartong nej förresten den är ju kvar i huset i min byrålåda, aja det löser sig imorn.

eftersom vi bara har en fungerande datorn just nu så måste jag snart släppa den här till Maja, hoppas pappa kan fixa de andra ikväll...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback