Hold on tight

Dag nr 3 avklarad och fortfarande inget internet... Det här börjar bli franska jobbigt!!
Iallafall steg upp tidigt imorse och tog utsläpp vilket gick otroligt fort och sen var det jag som störtdök i säng igen och steg upp kvart över 10(a) iallafall så for jag och Maja ut på en tur i skogen och undersökte ridvägar och det hittade vi!! Vi har hittar sandvägarna och en typ gräs/sandväg ner till massa åkrar som hästarna tyckte var buskul att galoppera på^^ iallafall tingis som tyckte det var lite för kul och drog iväg åå bocka och hoppade vilket resulterade i att jag fick mig en liten flygtur:p haha hängde inte riktigt med när hon gasade iväg och började bocka och hoppa åt sidan, men tur att jag är världsbäst på att ramla av bra och hålla kvar i tygeln. Fast hon stod helt stilla medan jag tumlade runt på marken:p
Men det kommer blivit såå kul i sommar med grymma ridvägar och allt!
Iallafall imorn är väll planen att försöka få igång internet igen och fara ut och rida och idag rida åt höger istället för vänster när vi kommer ut på stigen. Det ska bli kul!!
Det blir ju som sagt inga bilder förän internet är igång så jag säger bara håll ut kära läsare och sorry för den kassa uppdateringen men det finns ju som ingenting jag kan göra åt det så länge vi inte har nått internet... Tack gode guud för att pappa har en iPad alltså!
Näe nu ska jag går vi ska försöka uppdatera sen nån gång(a)





Jag hade ju Josephine i ström innan vi flyttade till Surf så jag kan de flesta rivägarna där omkring. Jag tror jag vet vilken väg du menar, den med åkrarna och den är hur bra som helst att galoppera på! :)

2011-12-28 » 01:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback