I guess I was wrong

Hemma från skolan nu, ganska skön dag ändå.
Sitter just nu på mitt rum och väntar på att mamma ska komma hem, hon erbjöd sig igår att skjutsa till stallet så jag hoppas erbjudandet fortfarande består. Hästarna kommer nog få vila idag och jag ska fortsätta jobba lite skolarbete, än är den inte över-.-'
Imorn så har vi Lucia volley på skolan så börjar halv 10 och kommer köra volleyboll hela dan! Känns inte heelt fel faktiskt, trotts att jag förmodligen är mer ivägen än en tillgång i laget^^
Näe ska fortsätta klicka runt litegrann och låta tiden ticka hörs!





Kul med volley, vi brukar köra lussebandy på vår skola. Men det håller på hela natten. De börjar köra kl 12 ikväll och sen kör dem fram till luciatåget ska köra typ.. hehe. synd bara att man får så ont i händerna av bollen..

2011-12-12 » 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback