I'll keep my promise, I promise

JULOOOOOOV!!!!!
Känns så otrooooligt skönt med lov nu och jag har bestämt mig för att verkligen njuuta av mitt lov för de behöver jag!^^
Är iallafall nöjd med mina betyg och hoppas att jag kan höja mig i några ämnen till nästa termin, dåå jäklar blire å satsa nu sista halvåret!
For iallafall ut till stallet och red båda en stund på banan och det gick rätt bra med båda:)
Tingis var ganska springig så man fick vara väldigt konsekvent med henne men annars var hon fiiin!
Gucci var också lite springig och stark men efter ett tag lugnande han ner sig.
Imorn så kommer Maja ta hästarna och jag ska vara med Manda och vi ska ha the vampire diares maraton och köra nyttig tjockiskväll med fruktsallad å grönsaker med dipp å sånt men dee blir noog bra de(A)
I'll stay in silence






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback