I'll stay in silence

Var ledig idag vilket kändes sköönt men inte blir det sovmorgon för de inte, upp och hoppa halv 7 och släppa ut hästarna, men ojj så det tog emot att stiga upp!
Red Tingis en stund på banan nu när det faktiskt gick att rida där, blev lite enkelt i alla gångarter vilket hon uppskattade rejält! Nu när hon har sulorna på äre bara att hoppas att snön är här för att stanna^^
Gucci skrittades bara eftersom han får sånna styltor att det inte ens är kul-.-' han fick ju inga sulor vid sin skoning vilket söög så vi får helt enkelt försöka vara försiktiga.

Hann bara hem från stallet så plingade det till i mobilen att det vankades julklapps spaning med Becca på stan vilket man inte kan tacka nej till. Så resten av dan har jag bara strosat runt på stan och typ suttit på wanyes och snackat och de är riktigt mysigt kan man ju säga! Sen råkade det ju följa med 2 tröjor från Carlings och en liten parfym från bodyshop med hem men men det händer ju lätt såå(A)

Nu när jag är hemma känner jag verkligen hur slut jag är och planerar en tidigkväll, ligger typ och halvsover i soffan. Men det kändes jobbigt att gå upp på mitt rum nu i flyttkaoset, min bokhylla och skrivbord försvann nyss ur mitt rum och lämnade en massvis med saker efter sig på golvet och i min säng, hmm undra vem som kommer få städa undan det?(A)

Näe nu ska jag återgå till soffslappande hööres!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback