It's what you do that defines you

Imorn vankas de en tidig morgon med utsläpp för mig, hästarna får vila och sen så blir de en sväng ut till gården, ska kolla hur fint de har blivit hittills!:)
Om allt går som planerat flyttar vi nog under mellandagarna!
Så jag tänkte att eftersom ni tidigare sagt att ni skulle vilja se mer bilder på husee så tänkte jag ta me kameran!:)
(Sen såå loovar jag att jag ska lägga upp bilder på de jag köpte på mässan, är bara lat sorry)

Blir iallfall en tidigkväll för mig såå vi höörs:)









Hej Johanna, har ni ridbana på gården? Vill ni låna Emmas hinder tills vidare? Skulle behöva bli av med dem från Teg.

Mvh Monica

2011-12-04 » 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback