Rise and rise again until lambs become lions

Orkade aldrig ta mit ut till huset idag, hehe lat jag vet men istället har jag tagit en powernap och börjat läsa twilight,för 5 gången^^

Just nuu så håller jag på att baka lussebullar och de är nog färdig jästa om en 15-20 min:)
Sen ska jag nog färga håret, utväxten är ju alltid lika fin...
Näe hoppas nii haft en bra daag:)



Får se om mina lussebullar kommer bli sådär fina de kommer förmodligen se mer ut så här :






Hej johanna!. jag och emil ska till åre vecka fyra och undrar om vi skulle kunna övernatta en natt hoss er mellan 21-22 jan? skulle vara kul att komma och hälsa på er! kram jenny

2011-12-05 » 13:02:33
» Erik

Ni är givetvis välkomna men vilken väg tar ni då det är ju en bit åt "fel håll" umeå -åre typ 46 mil åt andra hållet.



http://www.resa-mellan.se/avstand-med-bil.php



Mvh Erik

2011-12-05 » 20:32:49

ja vi vet att det är lite åt fel håll, men tänkte passa på när vi skulle norr ut!;) skulle vara så kul att häls på er, om vi inte kommer mitt i någon flytt eller när det inte passar förstoss:) kram

2011-12-06 » 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback