You never needed any help, you sold me out to save your self

Yttligare en natt av dålig sömn och sen yttligare än dag med massa måsten. For ut till skrutt runt 4 och red ut med Signe men Gaggiz kändes tydligen inte hundra fräsch så vi skrittade nästan bara så efteråt gick jag ner på banan ett par minuter och travade och galopperade några varv och de gick bara braa och skrutt var fiin :) Hade sedan insläpp och egentligen vem tusan behöver styrketräna på gym när man kan konka massa tunga hönät i snön och släpa tunga vattendunkar och sopa i hela stallet? Jag lovar man bygger säkert mer muskler i stallet än på gym :P Haha okej kanske inte men nästan (A)

Iallafall så har jag fortfarande inte fått tag i datorn där nere tillräckligt länge för att fixa filmerna och till dig som undrade så brukar jag inte fixa så mycke med mina filmer förutom att ändra start och stop tid och lägga till text i början och musik :) Men de filmer från träningarna som den från förra träningen så klipper jag ihop allting så de blir kortare annars skulle filmerna bli jättelånga :) Men nu till L:b filmen som jag kommer lägga upp hinder 1-6 så kommer jag bara ändra stop tid till efter hinder nr 6 :) Tyckte hon hoppade fina språng i L:bn så de är väll mäst därför jag lägger upp den troor jaa:)

Imorn blire iallafall stan med Becca och hämta ut biobiljetter eftersom vi ska på bio på fredag och se I Am Number Four och´sen får vi se om jag hittar någonting kul som får följa med hem:)

Näe skola imorn och jag behöver all sömn jag lyckas få hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorn :)<3

 

2 bilder från tävlingen som Angelique tog på oss. Tyvär blev de jättesmå och det går inte att förstora upp de så de får duga helt enkelt (A)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback