All I want is you to se me

G+ på tyska provet kändes bra och nu äre bara SO provet kvar att få svar på :)

Iallafall så longerade jag Gucci idag och de gick rätt bra faktiskt :) Sen fyller Gucci år idag också så grattis till lillpojken 7år idag :)

Aa jusste en fick en fråga jag tänkte svara på och jag bor på CH och stallet ligger i villanäs, mittemellan maxi och holmsund:)

näe nu ska jag hoppa i duschen och sen blire DH vi höörs pusshejj<3






asså åh ! Din kamera tar så fina bilder men jag ska köpa en system kamera imorgon och jag vill va säker på att den tar bra bilder .. Tror du att de räcker att betala 4500 - 5000 till en bra kamera som tar bra kort ? Lika bra kort som dina kanske ? :D

2011-05-18 » 14:52:08

Vad är longera? :)

2011-05-18 » 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback