Every scare I have makes me who I am

Skruttarna fick komma ut till skogen idag tillsammans med Signe och Gaggiz :) Maja red Gucci och jag red Tingis och båda skötte sig baraa braa :)
Imorn har Maja Tingis och jag ska longera Gucci lite snabbt innan jag måste iväg till min förhoppningsvis sista moppekörning som börjar klockan 6 :) Hoppas på att klara de nu så jag får mitt kort snart.

Imorn har jag okså Bip test i skolan och känner mig sååå taggad...fast näe!

Aja, nu ska jag snart börja fundera på min bokrecension som ska redovisas på torsdag ha de bra pusshejj<3






vart bor du? och vart ligger "ditt" stall?

2011-05-17 » 17:37:29
» -

är maja din lillasyster? elr bara en kompis? ^^

2011-05-18 » 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback