I'll make things right again

Regn regn regn.. kan de bli roligare väder -.-' Sitter här och funderar på vilken tid jag ska pallra mig ut i stallet, har kanske insläpp ikväll så jag behöver inte åka ut än. Kommer ändå vara i stallet sent eftersom vi ska böja igenom Tingis idag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Det känns verkligen som om de är något, det måste vara någonting. Har studerat hennes gångarter ganska mycke den senaste tiden och jag tycker hon har blivit kortare i steget och vill inte sträcka ut ordentligen som hon gjorde tidigare. Igår under träningstävlingen så kändes de inte heller bra, kände redan på framridningen att de är något som inte stämmer. Jag vet inte om jag kommer bli glad om de kommer fram till att de är något, visst de skulle kännas skönt att få reda på att de var någonting och att de inte bara var hennes humör för tro mig hon har ett väldigt humör och det är därför de är så svårt att ta henne på allvar. Är det någonting kommer jag bara känna mig så jävla idiotisk, så dum, korkad, elak. Men frågar är också hur länge har hon haft ont då? skulle vi ha behandlat för ett halvår sen? men de har ju ändå gått bra på hoppträningarna och de är ju mer krävande än tävlingarna.. Jag vet varken ut eller in men det ska bli skönt att kanske få ett svar. Är det någonting behöver ni inte komma med era "vad var det jag sa" ni behöver inte trycka ner mig djupare, är redan på botten.

Min älskade lilla röda,<3






Hur hög är Tingeling?

Hur många läsare har du per dag?



naaww!! Tingeling är sååå sööttt!!!!

2011-05-23 » 15:47:24

Vet hur det känns!

Men det är så himla skönt när man har kollat igenom och vet vart man står och kan få börja jobba därifrån istället för att hela tiden gå runt och oroa sig! :)

2011-05-23 » 16:27:18
» Elin

Johanna tänk inte såhär. Är hon halt så har du ju märkt att något är fel, hon visar det ju inte så tydligt om det är så och då behöver du inte känna dig dum. Alla gånger Mio blivit skadad har jag kännt samma sak "hur länge har han haft ont..?" men jag tror inte man får tänka så utan istället tänka att man faktiskt märkt det. Är hon inte halt så har ni förmodligen er första riktiga motgång och ni tar er ur det. Det ordnar sig, det gör de alltid!

2011-05-23 » 17:02:38

Är du säker att sadeln inte ligger och klämmer eller nått sånt?

Det gjorde min ponny jättekonstig.

Önskar er all lycka till <3

2011-05-23 » 17:47:10

Johanna! Är det nån som månar om sina ponniesar så är det du. Du har dessutom reagerat och börjat undersöka henne nu. Visar det sej att hon faktiskt har ont någonstans så är det tack vare dej som ni hittade det. Ta till dej vad Elin skriver, kloka ord. Du har en enveten humörsponny och då är det inte lätt att avgöra om hon har ont eller enbart hormonstinn tjurskalle. Stoor kram till dej och Tingis.

2011-05-23 » 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback